Friday, March 16, 2007

test

test 1 - skriv en text

förra gången jag var i amerikat kysste jag marken när jag kom av planet. då kom det fram en snubbe och frågade om jag var muslim. det var innan kriget i irak. den gången köpte jag en massa grejer på urban outfitters drack flasköl och kom hem som värsta killen. nu finns urban outfitters på biblioteksgatan.

jaja...ok emil är väl kanske inte så nöjd med typsnitt osv. jag har i alla fall försökt. färgerna ska stämma. om emil och andra sidan hade gjort klart peacocks hemsida hade jag ju kunnat skriva där istället, med rätt typsnitt, så touché!

får inte bold att funka...trycker ner ctrl och B men inget händer....

test 2 - lägga upp en bild. (jocke jobbar)



ett tredje test...lägga upp en film (jockes film)



verkar fungera...bra

nästa gång ska jag skriva lite mer om fallon och om reklam.

i god varumärkesanda borde jag ju alltid avsluta på något speciellt sätt precis som väder-tone gör. kanske "see you soon- balloon" så att om någon tar det jag skrivit på allvar verkligen förstår budskapet.

alltså....

see you soon - balloon!

2 comments:

John said...

Hört i amerikanska tullen:

- What's the purpose of your visit?

- I'm from Frankfurt.

Unknown said...

Cheeseburgers...mmmmm. Föreslår lite fler bilder på mat framöver.