Wednesday, March 28, 2007

Please rise for the national anthem

En trogen läsare skickade denna länk (klicka här) apropå gårdagens inlägg. Jag gick alltså i fällan, vilket inte gör mig något, och skapade ännu mera "buzz" även om jag inte ska överdriva min egen roll. Eller ska jag det? ”Trogen läsare” lägger ju ribban i alla fall.

Var på basket igår. Såg Minnesota Timbervolves få stryk av Seattle SuperSonics. Vinner man inte går det inte att bygga ett varumärke...



En liten smak av himmelriket. Framfört av en amerikansk high school-kör. Passar ju även bra med tanke på titeln på denna blogg. På grund av tekniska problem kom inte resten med tyvärr. Ur ett reklamperspektiv är det intressant att jag direkt gjorde kopplingen till Frank Drebins framträdande i Den nakna pistolen. Alltså kan man säga att han äger USA:s nationalsång i mitt medvetande. Tungt. Fantastisk film också.

TO: Jeans, skjorta, skor

See you soon - balloon!

No comments: